HTML

Commentarium

Demokrácia és alkotmányosság. "Szellemünk kifejtésének e lap hasábjain nincs más korlátja, mint tulajdon lelkiismeretünk, tehetségünk és meggyőződésünk."

Friss topikok

  • tribon: @Sir Galahad: Nagyon kedves... Nem mintha neked lenne bármilyen gondolatod, de ez nem is tartozik ... (2020.08.24. 22:41) Írás a falon
  • sync: A NER már ilyen. Mindenki erkölcsét felfalja. Abból él. (2020.06.09. 11:09) Kollaboránsnak lenni
  • Hamihami: @MAXVAL bircaman közíró: "A kisemberek nevében" - Ivan! Egyreszt a kemenyen dolgozo kisember lemez... (2019.01.22. 07:45) Baromságok hálója
  • tribon: @Le a spammerekkel: Még az jutott eszembe, hogy a bullshitet nem érzem (hol látod?), de a dühöngés... (2018.10.16. 15:33) Luxusprofit?
  • exterminador: (Sőt, a republikánusoknak már idén novemberben, a félidei választásokon is kinéz egy kiadós verés.) (2018.06.12. 14:26) Tragédia

Linkblog

Másnap - avagy Jeszcze Węgry nie zginęła

2018.04.09. 11:16 tribon

A budapesti és nagyvárosi diplomások (egyesek szerint "értelmiség", az az azért több) és a 30 alatti fiatalok nagy része egy egészen másik országban él, mint a kistelepüléseken és legfeljebb közepes városokban élők. Ezért lepődtünk meg olyan nagyon, hogy ezt mind büntetlenül meg lehet csinálni. Igen, el lehet lopni egy egész országot anélkül, hogy polgártársaink fele felhördülne és kihasználná az egyetlen lehetőséget, hogy a tolvajok kezére csapjon. Igen, lehet "migránsok" hadát vizionálni a határra, miközben heti öt-nyolc embert jön a kerítésig. Igen, elképzelhető, hogy több millió nyugdíjas a kormányra szavaz, miközben se orvos, se ápoló és a diagnosztikára fél évet kell várni. Nem, már régen nem a lét határozza meg a tudatot, hanem egy "vélt lét", az a virtuális valóság, amit igaznak hiszünk, ha minden nap látjuk a tévében. Két és félmillió polgártársunk egy olyan háborúban él, ami nem is zajlik.

És amíg Orbán a sosem létezett veszéllyel riogatott, egészen elképesztő eszközökkel (hogy a közmédiában mi megy, arról érdemes megnézni az Al-Jazeera riportját) az ellenzéknek se elképzelése nem volt, sem pedig felelősségvállalásra nem volt képes. Bármilyen eredményhez át kellett volna lépni az árnyékukat, de nem ment. Vona 106 körzetben indított jelöltet, és sehol nem léptetett vissza senkit, egészen elképesztő módon ott sem, ahol esélyes függetlenek indultak. Az LMP váratlan fordulattal az együttműködés motorjának mutatta magát március 15-e után, de - a többi pártot téve felelőssé - végül alig néhány helyen léptette vissza még a teljesen esélytelen jelöltjeit is. Az MSZP-P összevissza kommunikált összezavarva minden választót (az nem menti, hogy magát is), miközben fogja volt a DK-val kötött előnytelen alkujának, amivel teljesen megkötötte a saját kezét, tovább csökkentve a koordinált indulás lehetőségét. A DK - amit az egyetlen politikai tehetséggel rendelkező politikus vezet az ellenzéki oldalon, csak sajnos róla tudjuk, hogyan kormányoz, ráadásul taktikai képességeit is csak az öncél vezérli - tehát a DK meg boldog, hogy 9 fős frakciója lesz, mert jó ütemben kötött megállapodást a megrogyott MSZP-vel. Ilyen boldog lehetett a zenekarvezető a süllyedő Titanicon, hogy na, most milyen szépen szól a Nearer my God to Thee, jól összeállt a banda. A Kétfarkú Kutya Párt csodálatos eredményével sikeresen elintézte a kétharmadot, és hát ugye, miért bántsuk őket, hiszen olyan viccesek, és különben is mindenki hülye, nekik van igazuk, le lehet szállni róluk, mindenki nyerje meg a körzetét és kész. Hadd legyek most őszinte srácok: egy nagy lóf.szt. Ez kicsit sem vicces. Ja és a Momentum...  Teljesen igazuk van ezeknek a nyílt arcú lelkes fiataloknak, jogos, hiszen mindenki hülye, ők pedig megalakítják a 14. ellenzéki formációt, hogy végre meghaladják a sok ostobát. Persze. Egy monolitikus hatalmi párt legyőzésének receptje egy egyfordulós, (gerrymanderinggel nehezített) választókörzeteken alapuló rendszerben, ha minden körzetben hatan-heten indulunk ellene (plusz kamupártok). Az Együtt meg... hagyjuk is, a jó szándék fontos, de semmiképpen nem elégséges a politikában.

Senki sem merte kirakni az óriásplakátjára (amit talán még a falusi választó is lát néha) hogy "A rendőrség szerint (csillag, lent lábjegyzet: police.hu) a déli határon elfogott személyek száma az elmúlt héten: 4". Ha a Fidesz erre az egyetlen dologra építette a kampányát és csak ezt állította, akkor erről kellett volna bebizonyítani, hogy hazugság (2016-2017-2018-ban talán összesen nem jöttek annyian, mint ahányan az elhíresült STOP-plakáton voltak), nem pedig azzal kampányolni, hogy "Gipsz Jakab a győztesek jelöltje". Ha a hatalom alapja az, hogy az információ nem jut el a néphez, akkor a hatalom legyőzésének egyetlen módja, ha eljuttatjuk az információt. A Facebookon sok lájkot kaphatunk azzal, ha rámutatunk, hogy az Elios-ügybe minden kultúrországban megbukna a kormány, de ha a választók sokasága soha nem is hall róla, akkor ez tökéletesen értelmetlen. 

Ami pedig a Fideszt és a szavazóit illeti: üdvözlet a győzőnek. Remélem jót buliztatok. Annyi szerény megjegyzésem lenne, hogy ha a vidéki nyugdíjasokra építetek a kampányt, és ők lettek a bázis alapja, akkor egyszerű önérdekből, költsetek már az egészségügyre, mert négy év múlva veszélyesen lecsökkennek a támogatók. Nem, nem azért, mert kiábrándulnak, tudom, hogy soha. Csak, tudjátok... Meghalnak. 

Most pedig munkára! A haza tényleg nem lehet ellenzékben. Ellenzékiek, kiábrándultak, sőt akár kormánypártiak is, tehetünk magunkért, az országért, jó és fontos ügyekért. A mi hazánk rengeteg bajjal és kihívással küzd, amellyel nem foglalkozik senki és az állam nyilván ezután sem fog. Akik maguktól ("civilként") vették a fáradságot, hogy ezeket az ügyeket felvállalják (például az állampolgárok jogvédelmét, a környezetvédelmet, a szegénysorban élő gyermekek oktatását, és így tovább), most nagy bajban lesznek, mert a hatalom őket tette meg ellenségnek. Nekik segítség kell és támogatás, ahogy a független sajtónak, a megmaradt nyilvánosságnak is. De tehetünk a környezetünkben élőkért, építhetjük a helyi közösségeket, vagy dolgozhatunk a településünk megszépítéséért is, mert ezért sem tesz senki (hacsak a főterek néhány évenkénti rituális műkövezését, vagy a harminchetedik stadiont nem tartjuk annak). Sőt. Már azzal is szolgálhatjuk hazánk ügyét, ha elmegyünk egy jó koncertre, színházba, vagy elolvasunk egy könyvet. Hiszen Németh Szilárdtól sújtott hazánkban azzal is védjük a nemzeti kultúrát, ha elolvasunk néha - ízlés szerint - egy Márait, Esterházyt, vagy Cserna-Szabót. De legyen akár tőlem akár Nemere, vagy Tisza Kata, ha az tetszik, vagy más nem megy.

Lengyel barátaink himnuszát kölcsönvéve: "Nincs még veszve Magyarország/ Míg mi meg nem haltunk". Amíg harcolunk, nem pártokért, hanem értékekért: egy élhető, tisztességes, igazságos és szabad hazáért, ahol se fideszesnek, se ellenzékinek nem kell félnie, addig nincsen veszve semmi sem.

100 komment

Címkék: szabadság demokrácia remény emberi jogok jó és rossz jó állam

A bejegyzés trackback címe:

https://commentarium.blog.hu/api/trackback/id/tr8813819966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.10. 12:19:00

Vissza a 2015-ös ballib mantrához, hogy nincs is migránsválság?

segar 2018.04.10. 12:32:23

Hát... Én csak annyit tennék hozzá, hogy nemrég láttam egy szőke, svéd jócsajt, aki nagyon örült az arab és néger bevándorlóknak. Egyszer a metrón utazott, és kinézte magának egy fekete srác. Utánament, megerőszakolta, megölte, majd ledobta egy erdős lejtőn. Aztán lent, a pucér csajt körberakta sziklákkal.
___
Meg lehet találni a neten a svéd migráns-simogató csaj halálba fagyott meztelen testének képeit... :|

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.04.10. 12:48:07

Figya, ertem h kurva nehez, de ha nem lettek volna migrik akkor is a Fideszre szavazok, szoval....

tribon 2018.04.10. 12:50:26

Szia Birca! Hát van? Már úgy értem, 2018-ban, itthon?

tribon 2018.04.10. 12:51:42

A neten meg lehet talállni azt is, hogy az UFO-k kit raboltak el és mikor... Attól nem lesz igaz. Hagyjuk már ezt. Ha nincs épeszű véleményed, akkor ne szólj hozzá.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.10. 12:55:43

Szerencsétlen marha.. Azért nem jöttek többen a migránsok, mert a Fidesz megépítette a kerítést !
Tudod.. .Amit le szeretnél bontani.

Az lehet hogy a Fidesz eltúlozta a migráns veszélyt.
De eközben a tetves pártod és a ballib hírhamisító műhelyek letagadták a muszlim csürhék bűnözési, és erőszak hillámát, hogy párhuzamos társadalmat alakítottak ki az EU városaiban.

Nem jött be. Az emberek a valóságnak hisznek, és annak, aki nem akarja rájuk erőszakolni a muszlim csürhét !

Medgar 2018.04.10. 13:05:26

Miért van az hogy egy ekkora pofon után is mindenki más a hibás?

nnnnnnnn 2018.04.10. 13:12:58

Komolyan hihetetlen hogy jönnek sorban a megmondós cikkek.

"Nem, már régen nem a lét határozza meg a tudatot, hanem egy "vélt lét", az a virtuális valóság, amit igaznak hiszünk"

ez pont rátok libsikre vonatkozik csak annyira de annyira fogalmatlan hülyék vagytok hogy még most, a harmadik kétharmados vereség után sem vagytok képesek felfogni, hiába csapott pofán megint a valódi valóság. ezért nem fogtok nem hogy 2022-ben hanem soha a büdös életben kormányt váltani. ezen a választáson bebizonyosodott hogy már semmilyen veszélyt nem jelentetek a NER-re. csak egy hiteles jobboldali párt tudná legyőzni a fideszt, ti meg olyat sose fogtok tudni csinálni. game over.

ostvan1 2018.04.10. 13:15:34

@segar: Magyarországon meg a Körúton robbantják fel a rendőröket.

ostvan1 2018.04.10. 13:18:02

@Rettegek mert ballib vagyok: "Az lehet hogy a Fidesz eltúlozta a migráns veszélyt."
Igen. Magyarországon 170x hamarabb halsz meg közlekedési balesetben, mint az egész Európában terrortámadásban.

Maxim Tsigalko 2018.04.10. 13:20:58

Vezesd le kérlek, hogy miért a Kutyapárton múlt a kétharmad.
Köszönöm

Visceroid 2018.04.10. 13:25:19

Ballib ideológia: ne a saját szemednek higgy, hanem nekünk!

tribon 2018.04.10. 13:29:21

@Maxim Tsigalko: Szia! Ilyen szoros ereménynél (a kétharmad szempontjából szoros) elég, ha két körzetben 1% felett szavaztak a jelöljére és ezeknek csak a fele szavazott volna másra, ha nem let volna KFKP-jelölt. Ezen kívül 1,5%-ot kapott listán, ez kb. 1 listás hely. Talán túlzás, hogy rajtuk múlott, de semmiképpen sem tettek a kormány leváltásáért. Nyilván lehet erre azt mondani, hogy nem az ő dolguk. Ezt döntsék el ők.

Faszerkezet 2018.04.10. 13:33:12

@tribon:

És ha a berlini állatkertben pont akkor született volna meg egy zebracsikó, akkor lehet, hogy Juhász Pétert királlyá koronázták volna....

De mint tudjuk -sajnos vagy nem sajnos- nem így történt. :D

Maxim Tsigalko 2018.04.10. 13:41:03

@tribon: Budapesten 6 körzet van, ahol ha nincs az LMP, valószínűleg ellenzéki jelölt nyer. Ungár Péteré volt az egyik, aki most tartja a markát a Magyar Nemzetért.
Országszerte 16 olyan körzet van, ahol a Jobbik-baloldal együtt 50-55%-ot szerzett, de mégis a Fidesz vitte a körzetet, 35-40%-os eredményekkel.
Összesen tehát 22 olyan körzet van, ahol teljes ellenzéki összefogással meglehetett volna a mandátum. Ez persze csak matek, és tudom, a Jobbikos nem szavaz Fletóékra (vica versa), de 22-ből csak találtak volna 4-5 olyat, ahol ez sikerül.

Biztos, hogy a Kutyapárton múlott?

bigdata 2018.04.10. 13:41:51

@segar: ha a Magyar Idők a címlapon hozná az összes előző napi, magyarok által elkövetett gyilkosságot, nemi erőszakot, brutális verést, prostitúcióra kényszerítést, rabszolga sorba kényszerítést, kínzást, etc. és ezt megspékelné pont olyan hiteles sztorikkal, mint amilyeneket állítólagos migránsokról is ír, kib.... nagy méretben kellene megjelennie, hogy mind elférjen.

Igen, a migránsok között is vannak bűnözők, sőt, vannak, akik az átlagos Magyar Idők olvasónál is alacsonyabb intellektussal bírnak. De annyira azért még ők sem hülyék, hogy pont ebbe az országba akarjanak bevándorolni.

Maxim Tsigalko 2018.04.10. 13:43:50

Arról nem is beszélve, hogy most 134 mandátuma van a Fidesznek, mondjuk vonjuk le a Kutyapárt (számításod szerint) két elvitt mandátumát, az 132. Csakhogy mindenki elfelejtkezik a német képviselőről, aki Fidesz-tag, és saját elmondása szerint a nemzetiséget nem érintő kérdésekben az aktuális kormány szája íze szerint fog szavazni. Ez gyakorlatilag +1 mandátum a kormánynak.
A német kisebbség mikor lesz bűnbaknak kikiáltva?

tribon 2018.04.10. 13:44:52

@Maxim Tsigalko: Igen, nyilván nem lehet a csak a Kétfarkút hibáztatni (sőt, akár mindenki mást jobban lehet), de ha megnézed, senkiről sem írtam szépeket. Mondjuk úgy, hogy mindenki csak a magáét tette hozzá, de együtt éppen elég volt.

bigdata 2018.04.10. 13:46:56

@Rettegek mert ballib vagyok: "Az emberek a valóságnak hisznek" - az év poénja. Személyesen barangoltad be Európa összes migránsfertőzött területét. És persze az összes érintett ország lakói mind hazudnak, de te szerencsére ismered a valóságot. Szegény.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2018.04.10. 13:48:39

@Maxim Tsigalko: "A német kisebbség mikor lesz bűnbaknak kikiáltva?"

Én is ezt várom kíváncsian! :-D

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.04.10. 13:50:06

@bigdata: Helyes tartsatok meg a hozzaallast kell a home run 2022ben is.

bigdata 2018.04.10. 14:39:52

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: ja bocs nem tudtam, hogy a nógrádi zsákfalvak lakói mind engem olvasnak. Akkor vissza az egész, igazából Norvégiában tényleg épp most eszik meg a négerek az utolsó viking csecsemőt, feltétlenül kell egy kerítés a lengyel-magyar határra.

Ma Baker 2018.04.10. 14:48:40

"A budapesti és nagyvárosi diplomások (egyesek szerint "értelmiség", az az azért több) és a 30 alatti fiatalok nagy része egy egészen másik országban él, mint a kistelepüléseken és legfeljebb közepes városokban élők."

Már az első mondatban kiállítod magadról a szegénységi bizonyítványt. Még jó, hogy a "vidéken mindenki hülye" mondatot nem írtad le utána.
Talán magatokban kéne keresni a hibát. Aki nem megy vidékre, miért vár onnan szavazatokat. Még így is többet kaptatok tőlük, mint amit érdemeltetek.

Temeg az a városi paraszt vagy, aki 1 kis befőttesüvegnyi szarként azt hitte, hogy felkerült a polcra (városra...) és máris befőttnek képzeli magát.

Jakab.gipsz 2018.04.10. 14:50:42

És ekkor most mi van?

Mégsem győzött a demokrácia!

Kivlov 2018.04.10. 15:06:48

El kéne végre fogadni, hogy a szavazók 50%-a a fityiszt választotta! Ez a demokáré, ami akkor is az, amikor a ballib épp szopórolleren van. Teccik érteni???

Sütemény1975 2018.04.10. 15:07:22

A blogger tagja a lapos Föld társaságnak is?

Sütemény1975 2018.04.10. 15:07:56

@Jakab.gipsz: Így van. Demokrácia csak akkor van a libbantak nyernek.

nemecsekerno_007 2018.04.10. 15:14:11

@Sütemény1975: Annie Hall - Woody Allen

Úgy vannak a Fidesz győzelemmel, mint a

"Tágul a Világegyetem"-el. :)

- Nem akar leckét írni!
- Így most már semmi értelme.

:D

blah 2018.04.10. 15:21:01

szerintem ez egy szép kerek ironikus történet. a parasztok a fidesztől várják még mindig a megváltást, pont azoktól akik eddig a legtöbbet loptak. 8 év alatt csak nagyobb lett a különbség a vidék és a főváros között de a hit az töretlen.
Istennek tényleg jó a humora.

TBone 2018.04.10. 15:27:49

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Bocsi, ez a migránsozás már nagyon múlt heti történet. Már az Origón sem menő.

Sztavrosz7 (törölt) 2018.04.10. 15:29:35

@Kivlov: Még azért van hova fejlődni. A Hazafias Népfrontnak nagyobb volt a támogatása, a Kádári ARANY évek alat

Kivlov 2018.04.10. 15:35:52

@Sztavrosz7:
Nyugi, lesz ez még több is, ha az ellenzék újabb 4 évet agy nélkül csinál végig...

Brix 2018.04.10. 15:36:32

@Ma Baker: A kisfalvakban , a szegeny , manipulàlható emberektől kapta arànyaiban a legtöbb szavazatot az " àllampàrt " , Budapesten meg elég gyengén szerepelt...

szekertabor · provo.blog.hu 2018.04.10. 15:44:57

"Igen, lehet "migránsok" hadát vizionálni a határra, miközben heti öt-nyolc embert jön a kerítésig."

Na tegyük már tisztába ezt a dolgot, mert ha így folytatjuk, 8 év múlva még mindig a Fidesz lesz (megérdemelten) kormányon.

Néhány évvel ezelőtt migránsok hada ment keresztül az országon. Egy kis időre megtelepedtek a Keleti pályaudvar mellett, majd Merkel asszony hívó szavára megindultak gyalog az autópályán Bécs felé. Akkor a baloldali ellenzék két dolgot állított: hogy ezek nem migránsok, hanem menekültek, és hogy meg kell engednünk, hogy átjárjanak rajtunk. A kormány pedig azt állította, hogy Magyarországon semmi keresnivalójuk olyan embereknek, akik törvénytelenül lépik át a határt, és nem hajlandók betartani a nemzetközi és magyar jogszabályokat. Valamint hogy az EU szomszédságában Ukrajna kivételével nincsen olyan ország, ahonnan menekülni kellene, ezért Európában nincsen keresnivalója Ázsiai és Afrikai menekülteknek. Ezért felhúzott a schengeni határon egy kerítést, és megerősítette a határellenőrzést, amire az ellenzék két dolgot állított: hogy a kerítés nem hatékony, és hogy nem szükséges. Furcsamód a kerítés mégis hatékonynak bizonyult, mind a migránsok feltartóztatásában, mind az elrettentésében, ma már csak heti 5-8 ember próbál meg iratok nélkül átjutni a kerítésen, és ők sem jutnak messzire.

A problémát az jelenti, hogy az EU déli határain továbbra is özönlenek a kontinensre a migránsok, és erre az EU és az ENSZ részéről az a reakció, hogy szét kell őket osztani a tagállamok között. Erre a kormány úgy reagál, hogy nem azért építettünk kerítést a külső határainkra, hogy belülről kapjunk a nyakunkba olyanokat, akiknek a befogadásáról nem mi döntöttünk. Az ellenzék pedig már megint azt állítja, hogy nincsen migránsveszély, és hogy mivel nincsen migránsveszély, elfogadhatjuk a migránskvótát.

Ha a baloldali pártok végre felhagynának az ideológiavezérelt alternatív valósággyártással, és végre valódi problémákkal kezdenének foglalkozni, valódi megoldásokat mutatnának fel, értékteremtő megoldásokat, akkor lenne esély a választók meggyőzésére. Témának ott van pl. a közlekedéshálózati centralizáció oldása. Rögtön egy konkrét javaslat: harcolják ki, hogy a Liszt Ferenc repülőtérről legyen egy dél-budapesti buszjárat az M0-n Soroksáron keresztül, Csepelen keresztül Nagytétényre, hogy ne kelljen a Nagytétényieknek bemenni a belvárosba, ha Soroksáron van dolguk, vagy a reptérre tartanak. Megígérem, amelyik párt először oldja meg ezt a kérdést, legközelebb arra teszem az X-et.

blah 2018.04.10. 15:46:24

az ironikus történethez hozzá tartozik a másik oldal is: összefogás. magyarok meg az összefogás. komolyan röhögnöm kell...

contractor 2018.04.10. 15:55:02

Buta-pesten tényleg mindeki ennyire hülye mint a szerzö? Akkor jobb ha a 2034-es választásokra koncentráltok.

segar 2018.04.10. 15:55:19

@ostvan1 (meg a többi): Ilyenkor érdemes ajánlani az anyátoknak vagy a lányotoknak a liberrált meglepetéseket.
___
Ha nem fogjátok fel a politikai iszlámot, amit (egyelőre) megúsztunk, akkor csak egy iszlamista világosíthat meg. Elhiszem, hogy nem féltek - mert most nincs mitől. Én személyesen annak örülnék, ha ilyen zöldek marad(hat)nátok örökre... :|

tribon 2018.04.10. 16:03:27

@szekertabor: Félre ne érts, nem bántalak, hanem komolyan gondolom, hogy ez a legszórakoztatóbb, és a legérdekesebb hozzászólás valaha, amit láttam. Ahogyan eljutsz a menekültválság nagy globális kérdésétől a buszjáratig, ami konkrétan a szűkebb lakóhelyed, Nagytétény egyik részproblémáját oldaná meg, ebben benne van a politika és az állampolgár viszonyának minden aspektusa.
De kérdezem tőled és a többi kedves hozzászólótól is, aki megtisztelt: elolvastátok, amit írtam, vagy csak az indexesek által választott címet (amire rákattintottatok) néztétek meg? Mert olyasmiket láttok a szövegben, amik nincsenek benne. És pont nem a lényegről beszéltek. De megértem, ha megjelent, már a nem az én szövegem, hanem az olvasóké...

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2018.04.10. 16:17:47

@szekertabor: Nem érdemes. Nem akarják megérteni. Pontosabban nem merik megmutatni, hogy ők ezt eddig is értették, csak a hülyét játsszák, lelki okból. Ha valamelyik hangoskodó tényleg nem érti, az már önmagában is elég ok arra, hogy már semmit se próbáljunk megmagyarázni neki. Mindegy, örüljünk, hogy nagyon leégtek, és egyelőre a kormány még ellenáll a hülyeségnek.

@blah: "a parasztok a fidesztől várják még mindig a megváltást, pont azoktól akik eddig a legtöbbet loptak."

Talán mivel mindenki lop, megbocsáthatóbbnak tartják, mint azt, amikor valaki be akar mászni a kerítésükön. Csak szólok, hogy azt, hogy migránsok százai érkeznek Olaszországba csónakokon, nem csak a kormányt támogató tévécsatornák mutogatják, hanem mindenki. Tagadni a migránsok beáramlását a médiában SENKI nem próbálta, csak néhány reményvesztett kommentelő.

NagyVonalakban 2018.04.10. 16:23:07

Egy, azaz egy migránst mutassatok már, aki ebbe a kib@szott országba akar be vándorolni...

NagyVonalakban 2018.04.10. 16:28:38

@szekertabor: “...az EU és az ENSZ részéről az a reakció, hogy szét kell őket osztani a tagállamok között. Erre a kormány úgy reagál, hogy nem azért építettünk kerítést a külső határainkra, hogy belülről kapjunk a nyakunkba olyanokat, akiknek a befogadásáról nem mi döntöttünk. ...”

Te idióta, szerinted Orbán nem teljesíti a kvótát? Szerinted nem fogadott be menekülteket?

www.google.hu/amp/hu.euronews.com/amp/2018/01/16/tobb-mint-ketezer-menekultet-fogadott-be-magyarorszag

NagyVonalakban 2018.04.10. 16:35:20

Ja, és akiket átvettünk, azok már rég el is húztak nyugatra....

GyMasa 2018.04.10. 16:36:29

@NagyVonalakban:
Nem az a baj, hogy ide akar-e koltozni, hanem a hatalyos EU torvenyek alapjan, ha elutasitjak mondjuk Nemetorszagban a kerelmet, es Magyarorszagon lepett eloszor az EU teruletere, akkor a nemetek Magyarorszagra fogjak visszatolonocolni, es akkor a magyar allamnak kell gondoskodnia roluk (azaz hazatoloncolni mondjuk Afganisztanba).
Most akkor ezt szorozd fel azzal a kb. 1 millio menekulttel (de legyunk nagyvonaliak, es tetelezzuk fel, hogy csak 100k jar igy), akik anno 2015-ben keresztulvagtak az orszagon.
Ha szerinted egy 10 millios orszagban semmi problema nincs ellatni, es repulovel hazautaztatni a vilag masik felere akarcsak 100 000 menekultet, akkor sulyos aranytevesztesben vagy.

Laciii 2018.04.10. 16:41:48

Nézegess képeket az iráni forradalom előttről, ők se látták, hogy a háború közben már zajlott, csak akkor vették észre mikor elvesztették.

Laciii 2018.04.10. 16:43:07

@GyMasa: és ha azt mondja meleg (vagy halálraítélt gyilkos) akkor haza se lehet küldeni, mert ott az élete veszélyben van.

GyMasa 2018.04.10. 16:46:27

@Laciii:
Ja, meg az is!
Es, ugye azt tudjuk, hogy mindegyikuk iratok nelkuli, januar elsejen szuletett, 16 eves Ahmed volt, szoval nem all tulsagosan tavol toluk, hogy egy "alternativ igazsagot" jelentsenek ki.

GyMasa 2018.04.10. 16:46:58

@Laciii:
Ja, meg az is!
Es, ugye azt tudjuk, hogy mindegyikuk iratok nelkuli, januar elsejen szuletett, 16 eves Ahmed volt, szoval nem all tulsagosan tavol toluk, hogy egy "alternativ igazsagot" jelentsenek ki.

Kivlov 2018.04.10. 16:50:17

@NagyVonalakban:
ja, és a csürhét visszalőcsölik hozzánk, ha itt lép be az EUba...

_B_ 2018.04.10. 16:50:44

Tegyétek már félre az ál-liberális faszságot!
Fogadnék, hogy a most hőbörgők jó része el se ment szavazni. Én elmentem, megpróbáltam, nem a fideszre húztam, de az kevés volt.

A királyi propaganda mellett főleg pont azért bukott a baloldali ellenzék, mert képtelenek voltak felfogni a bevándorlóinvázió veszélyét, tiltakoztak a határzár ellen. És a budai villájuk szivárványszín buborékába nem hallatszott be a nép szava, hogy az ország kurvára nem kér az iszlámból és a vele járó erőszakból.
Pedig ha ezt a hullámot meglovagolják, simán be lehetett volna húzni az egyéni mandátumok jó részét.
De ha ennyire hülyék, akkor tényleg nem kár értük.

Nem azzal kell hárítani, hogy "ki akarna ide jönni". Az EU-ba jönnek, tízmilliós nagyságrendben. Ott már szabad a mozgás. Teleszaporodják a most még jóléti államokat 3-4-szeres reprodukciós rátával, 20-25 éves emberöltővel, aztán szépen csorognak majd át hozzánk, meg a lengyelekhez is (vagy majd idetoloncolják, mert itt regisztráltuk).
Ezek hordák nem illeszkednek be a társadalomba! Sehol! Járjátok be Európát, és nyissátok ki a szemeteket.

Nancsibacsi 2018.04.10. 16:55:14

"Két és félmillió polgártár­sunk egy olyan háborúban él, ami nem is zajlik"
Azt hittem arról szól a post, hogy az eredményekbe belenyugodni nem tudó, és eret vágó ellenzéki szurkolók mégis mi a f.szért hisztiznek, amikor erre semmi okuk, hiszen minden tök okés ebben az országban: a bérek jönnek felfelé mint a higany, rengeteg munka van, néha már én érzem magam rosszul, hogy egyszerűen nincs időm megcsinálni valamit - hiába fizetnének érte tengersok pénzt.
Aztán rájöttem, hogy a fizetett baloldali bloggerek élete bizony nem manapság sem móka és kacagás :-D

NagyVonalakban 2018.04.10. 17:05:25

@GyMasa: kvóta szerint az utóbbi három évben átvettünk kétezer menekültet, akik már rég elhúztak innen...

Miről beszélsz Fidesz csicska???

tribon 2018.04.10. 17:05:42

@Nancsibacsi: Ürgebőrbe varrva kapom az instrukciókat... Egyébként halál komolyan kérdem, nem sikerült elolvasni? Az európai bevándorlás helyzete szóba se került. Értem, hogy ezt hallottátok éveken-hónapokon át, és nem lehet róla lejönni ilyen gyorsan (majd sikerül, ha kiadják az új jeszót, a "migráns" szót sem ismerte az ország többsége 2015-ig), de azért mégis, elemi szövegértés...

szekertabor · provo.blog.hu 2018.04.10. 17:08:23

@NagyVonalakban: "Te idióta, szerinted Orbán nem teljesíti a kvótát?"

>>A modor mutatja mennyit érsz.<< (Kingsman)

@Tribon: "Ahogyan eljutsz a menekültválság nagy globális kérdésétől a buszjáratig, ami konkrétan a szűkebb lakóhelyed, Nagytétény egyik részproblémáját oldaná meg, ebben benne van a politika és az állampolgár viszonyának minden aspektusa. "

Hibás kiindulópontból téves következtetésre jutottál, bár ezért nem hibáztatlak. A konkrét példát nem azért írtam le, mert érintett vagyok benne, sem én, sem ismeretségem nem lakik a környéken. Hanem azért, mert ott a legkisebb befektetéssel hosszú távon hihetetlen értéknövekedést lehetne létrehozni.

Amúgy a politika és az állampolgár viszonyáról azt gondolom, hogy túlságosan messze került egymástól a kettő. A politikát már nem érdekli az emberek véleménye, az embereket pedig a nagypolitika. Ezért a politika nem a valós emberközeli problémákkal foglalkozik, hanem a tömegek uszításával. Hogy ez az uszítás Soros ellen vagy Orbán ellen zajlik, az már részletkérdés.

NagyVonalakban 2018.04.10. 17:09:32

@_B_: “....Nem azzal kell hárítani, hogy "ki akarna ide jönni". Az EU-ba jönnek, tízmilliós nagyságrendben. Ott már szabad a mozgás. Teleszaporodják a most még jóléti államokat 3-4-szeres reprodukciós rátával, 20-25 éves emberöltővel, aztán szépen csorognak majd át hozzánk...”

Az EU-ban szabad mozgás van,
a németeknél meg a franciáknál él már vagy ötven éve összesen vagy tízmillió arab-néger-török,
te közülük hányról tudsz aki hozzánk költözött???

#szájbergyerek# 2018.04.10. 17:11:51

Na szóval migránsok:
Értem én, hogy háború van és onnan el kell jönni.
Azt már kevésbé, hogy miért szinte csak fiatal férfiak menekülnek úgy, hogy közben letarolják fél Európát, mert el szeretnének jutni Németországba.
Azt sem értem, hogy ha Németországnak kell a migráns, akkor miért nem ülteti őket repülőre már Törökországban aztán vinné Berlinig.

Szóval nekem már az sem tetszett, ahogy keresztül gyalogoltak rajtunk és amit hagytak maguk után.
Egye fene jussanak el Németországba ha már ott annyira tárt karokkal fogadják, aztán sose lássuk többet őket.

Persze a kerítés legalább arra jó volt, hogy ne tarolják le az országot de a zellenzék szerint felesleges.

Erre nem kitalálták a kvótát EUisztánban?
Gondolom úgy képzelte el a mutti, hogy majd kiválasztja közülük az atomfizikusokat meg az agysebészeket, aztán a többit majd szétkeni (Kelet-) Európán.

Mégis mi a bánatot kezdenénk olyan emberekkel, akik nem is ide akartak jönni?
Persze ha már ide küldték őket, lakhatást kell nekik biztosítani ingyen. Meg annyi segélyt, amit a helyiek munkával sem keresnek meg (9M Ft/fő/év vagy mennyi volt?), nehogy már rosszul érezzék magukat szegények.
Aztán eljutottunk a felső korlát nélküli kvótához, szóval jobb ha mi alkalmazkodunk hozzájuk, mert egyre több lesz belőlük.

Tudom szép a multikulti meg minden de ez már nagyon nem tetszett.

Erre az ellenzék elkezdi tolni, hogy bontsuk le a kerítést bár ebből később talán visszatáncoltak. Persze a migránsokat akkor is be kell fogadni, mert EU és jaj annak, aki nem így tesz.
Aztán elmagyarázzák nekünk, hogy amit látunk, hogy mit művelnek a második/harmadik generációsok Párizsban, Londonban stb. az nem igaz.
Végül már a skandik is megbánták, hogy befogadták őket de a zellenzék szerint az sem igaz.

A mostani méretes zakó után meg azzal jöttök, hogy tulajdonképpen az egészet a kormány találta ki. :)

NagyVonalakban 2018.04.10. 17:21:41

@szekertabor: “...>>A modor mutatja mennyit érsz.<< (Kingsman..”

A hülyéket hülyének nevezzük...és nem Kingsman óta, hanem a világ kezdete óta...

contractor 2018.04.10. 17:31:04

@NagyVonalakban: Természetesen egyik sem akar itt maradni, de a németek hozzánk fogják visszaküldeni öket, ha nekik sem kellenek. Akkor mi a francot fogunk velük kezdeni?

Szelid sunmalac 2018.04.10. 17:43:05

@NagyVonalakban: Jeleznem, hogy te egy filmbol idezel bolcsessegeket, mint erkolcsi utravalo. Egy olyan filmbol, ahol tomegevel robbantjak le emberek fejet es a legnagyobb poen ahogy halomra gyilkojak egymast emberek.

NagyVonalakban 2018.04.10. 17:54:38

@contractor: kétezer migránst átvettünk, mind elhúzott...hülyék lennének itt maradni...amíg EU van, addig Schengen is van, és addig a migránsok elhúznak innen nyugatra...

Senki sem marad itt.

Csak a hulyek szopják be...

Void Bunkoid 2018.04.10. 18:39:49

@contractor: Semmit. Elmegy magától. Ha rosszalkodik, meg kipenderítjük pont a Kerítés túloldalára.

Ja, amúgy nem kell hazáig utaztatni őket. A következő biztonságos államig kell kirakni őket, jelen esetben ez Szerbia, onnantól meg menjen haza úgy, ahogy tanulta. Vagy bárhova, ide (és mivel a kiutasítás EU érvényű, Németországra is vonatkozik az "ide") ne.

Ez nem kerül sokba. És nincs is megtiltva sem az EU,sem az ENSZ által.

ekat 2018.04.10. 19:04:40

Jaj de jó, hogy Önök ilyen okosak, én sajnos diplomátlan budapesti ötven felettiként képtelen vagyok tájékozódni, hiába tudok angolul meg németül is, se az agyam hozzá, se eszközeim...

Brix 2018.04.10. 19:13:41

@#szájbergyerek#: Csakhogy éppen az ellenkezője az igaz, amit a kormány állít: már nem várják tárt karokkal a migránsokat Nyugat-Európában sem , sőt , minden eszközzel megpróbálják távol tartani őket. Erre volt az EU-Törökország paktum kitalálva, és a líbiai milíciákkal is erről állapodtak meg...Az igazi határokon lövik a migránsokat, ez az ami megvédi Európát és nem Orbán kerítése, ami csak arra jó-persze ez sem kevés- hogy valamennyire elterelje a magállamok felé vezető útvonalat...DE, ne nyugodjon meg senki, a migrációt nem állítja meg se Orbán, se Merkel , se Macron...A migránsok most is jönnek, folyamatosan....Milliók érkeznek hivatalos vízumokkal is... Nekünk csak annyi még a szerencsénk, hogy relatíve szegények vagyunk , de már nem annyira, hogy ne jelenjenek meg itt is... Budapest néhány éven belül tele lesz , ázsiai és afrikai lakosokkal , majd a vidéki városok is...
Mi is bevándorló ország leszünk , ha tetszik , ha nem...Ezt a globális folyamatot szerintem európai módon nem lehet megállítani, mivel a jobb élet reményben ide igyekvő emberek az életük árán is be fognak törni Európába. Persze, pökhendi módon ki lehet jelenteni, hogy mi el tudtuk ideig -óráig szigetelni magunkat ettől a globális problémától, de az igazság az , hogy valódi megoldást mi sem tudunk kitalálni..

ekat 2018.04.10. 19:15:24

@Ma Baker: Most mit izélsz, csak a diplomátlanok hülyék, meg a nem fő- vagy nagyvárosban élő diplomások, meg a 30 felettiek... :D

ekat 2018.04.10. 19:24:28

@blah: Nekem is különösen az tetszik, hogy most azok segítették hozzá a Fideszt a kétharmadhoz, akik a legkevésbé tudnak önmaguktól boldogulni... én, a családom és a barátaim mindig találunk állást, el tudunk menni magánorvoshoz vagy -kórházba, ha kell, és mivel beszélünk nyelveket, külföldre is leléphetünk, ha muszáj. De ők?

midnightcoder2 2018.04.10. 20:14:14

@Brix: Erre az egyetlen megoldás az európai megoldások elvetése. Ezt csináljuk egyébként ma is, csak picit álszent módon: az illiberális törökökkel, a még csak annak sem nevezhető líbiaiak lövik le az ide igyekvő migriket. És persze a derék jó Erdogan barátunk cserébe NATO zászló alatt irthatja ki a kurdokat a szíreknél. De persze Orbán a csúnya gonosz náci aki képes volt és kerítést épített, meg az az operatőr csaj aki képes volt és belerúgott szegény kicsi migribe, ahelyett hogy mint a derék líbiai szövetségeseink, lelőtte volna.

És igen, igazad van, azt hogy Nyugat-Európát megszállják a migrik, senki nem fogja megakadályozni. Ahogy azt sem, hogy utána szálanként irtsák ki a fehéreket. Amit meg lehet tenni, az az, hogy azt meggátoljuk hogy ide is jöjjenek. Ami amúgy a nyugatiak érdeke is: sok embernek lesz jó 15-20 év múlva, hogy lesz egy olyan keleti régió ahová menekülni lehet a népirtások elől.

midnightcoder2 2018.04.10. 20:23:13

@NagyVonalakban: Európába évente jön úgy egymillió migri, mostanság leginkább az olaszokon át. Ami pár száz évig még nem lenne baj, ha a tendencia ez maradna. De nem fog.
www.populationpyramid.net/africa/2050/

Morgo1229 2018.04.10. 20:26:24

Miert ir minden boldog boldogtalan blogot ?

tribon 2018.04.10. 20:33:59

@Morgo1229: És miért olvasod el boldog-boldogtalan blogját?

NagyVonalakban 2018.04.10. 20:47:35

@midnightcoder2:
“...Európába évente jön úgy egymillió migri, mostanság leginkább az olaszokon át. ...”

Na és? Most hogy Orbán győzött, akkor nem jönnek?

Fülig José 2018.04.10. 20:51:14

@midnightcoder2: ez béget bazzeg... látszik, te sem jártál nyugat Európában tán soha, de hogy mostanság nem az tuti... te tényleg elhiszed, hogy 2000 m kerítés meg egy dagadt tolvaj megállítja a népvándorlást? Hogy minden idegen a nődet akarja? Hogy Bécsben a saria a törvény? Hogy haldoklik a nyugat...?!?!?! Bazmeg, mennyit hallgattuk, hogy " a kapitalizmus a tönk szélén áll..." Ja, Géza meg mondta: " de mi mindig egy lépéssel megelőzzük!" Ember, gondolkozz! A bolondját járatják veled...

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.10. 20:52:34

Te is hülye vagy. A FIdesz választót nem lehet meggyőzni azzal, hogy csak 4 embert fogtak el a határon, mert hülye. És eljuttatni sem lehet hozzá az információt, mert hülye. A hülye Fidesz szavazó pontosan akkor fog kapcsolni, mint a hülye német nácik: amikor Drezdát bombázták. Ezeknek Mohács kell.

És amíg ezt nem látod be, addig te is csak a Fidesz hatalmát segíted.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2018.04.10. 20:55:41

@_B_: "Pedig ha ezt a hullámot meglovagolják, simán be lehetett volna húzni az egyéni mandátumok jó részét."

Hát ez az! Én is próbáltam figyelmeztetni őket, de nem ért el az agyukig a jó tanács. Most aztán meg is nézhetik magukat. :-) Állandóan azt panaszkodták, hogy Orbán egyetlen gondolatra alapozza a választást, miszerint ide nem köllenek migráncsok. Ha bármelyik idióta és demokrata ellenpárt meg mert volna kockáztatni egy hasonló értelmű célzást, és közben megsúgták volna a gazdáiknak, hogy ez csak csel, most nem lenne kétharmad. De aki ennyire nem érti a szakmáját, annak hiába magyarázunk. "Aki hülye, haljon meg." Most van folyamatban.

tribon 2018.04.10. 20:57:20

@Brendel Mátyás: Kösz Matyikám, ez előremutató volt :)

Fülig José 2018.04.10. 20:57:30

@Brendel Mátyás: mert van alternatíva? Hallgatlak...

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.10. 21:02:44

@#szájbergyerek#:

"Azt már kevésbé, hogy miért szinte csak fiatal férfiak menekülnek úgy, hogy közben letarolják fél Európát"

ez hazugság.

"Azt sem értem, hogy ha Németországnak kell a migráns, akkor miért nem ülteti őket repülőre már Törökországban aztán vinné Berlinig."

drága.

"Persze a kerítés legalább arra jó volt, hogy ne tarolják le az országot de a zellenzék szerint felesleges."

A kerítés egyetlen menekültet sem állított meg. Horvátország felé kikerülték.

"Gondolom úgy képzelte el a mutti, hogy majd kiválasztja közülük az atomfizikusokat meg az agysebészeket, aztán a többit majd szétkeni (Kelet-) Európán."

Orbánnak erre volt lehetősége, de hülye volt ahhoz, hogy ezt megcsinálja.

"Aztán elmagyarázzák nekünk, hogy amit látunk, hogy mit művelnek a második/harmadik generációsok Párizsban, Londonban stb. az nem igaz."

123. rangú kérdés. 122 veszélyesebb dolog van a világon.

ertelemblog.wordpress.com/2017/09/04/a-menekult-kerdesrol/

"Végül már a skandik is megbánták, hogy befogadták őket de a zellenzék szerint az sem igaz."

És tényleg nem igaz.

"A mostani méretes zakó után meg azzal jöttök, hogy tulajdonképpen az egészet a kormány találta ki. "

És így is van.

A Fidesz pontosan az olyan húgyagyú tudatlanokkal nyert, mint amilyen te vagy.

seepheerd 2018.04.10. 21:03:08

ballibsi meg fidesznyik... mi a fasz ez????? Azt hittem emberi értékek vannak, amelyek pártfüggetlenek, ehelyett acsarkodó állatokat látok (köszönjük fidesz)
'44-'45-ben a nyilasokat irtom, '52-től egy darabig a kommunistákat.
Most pedig azt, aki lopja az államnak adott pénzt.
Migránsok? nem illeszkedik be, hőbörög? Föl őket a Lakinger Béla zsebcirkálóra és kirakni egy szigeten.
Egyszerű vagyok, mint a fék :)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.10. 21:04:43

@Nancsibacsi: már munkaerőhiány van, és egy kórházban fogsz megdögleni. addig nem fogod fel, mert ostoba vagy, akkor meg már késő lesz.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.10. 21:06:05

@_B_: miért kellett volna az ellenzéknek lemenni ugyanabba a hülyeségbe, mint a Fidesznek?! Hülyeségben a Fidesszel úgysem tudtak volna versenyezni, és nem húztak volna be semmit, legfeljebb a kurva anyádnak.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.10. 21:07:54

@GyMasa: " a hatalyos EU torvenyek alapjan, ha elutasitjak mondjuk Nemetorszagban a kerelmet, es Magyarorszagon lepett eloszor az EU teruletere, akkor a nemetek Magyarorszagra fogjak visszatolonocolni, es akkor a magyar allamnak kell gondoskodnia roluk "

tény, hogy ez nem igaz, ugyanis több tízezer ilyen menekült van, és nem toloncolták őket vissza. ennyikeh, hülye FIdesznyik.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2018.04.10. 21:17:04

@Brendel Mátyás: Még nem. De bármikor megtehetik, a Dublin III egyezmény ugyanis ezt a szabályt rögzítette.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.10. 21:26:08

@Androsz: de ha már 3 éve nem tették meg, akkor elég hülye az, aki ettől fosik.

Roan 2018.04.10. 21:26:52

@szekertabor: "A problémát az jelenti, hogy az EU déli határain továbbra is özönlenek a kontinensre a migránsok" - hát a statisztika nem ezt mutatja:

migration.iom.int/europe/

Erősen csökken migráció az egész EU-ban, és ugye azt te sem gondolod, hogy a kerítés miatt?

Roan 2018.04.10. 21:33:33

@midnightcoder2: "Európába évente jön úgy egymillió migri" - még a csúcson, 2015-ben sem jött ennyi egy év alatt, után még annyi sem:

migration.iom.int/europe/

Bolsi Buster 2018.04.10. 21:39:27

A haboru csak szemfényvesztés, lipsik, az, hogy KISZOPTATOK VISZONT KOKEMENY VALOSAG!!!

Nyíííííhhhaahhaahahhaahahhahaha

tribon 2018.04.10. 21:39:37

@Roan: Kösz szépen! A linket is!

Nancsibacsi 2018.04.10. 21:43:57

@tribon: Nem, tényleg nem sikerült elolvasni, mert az első mondattal már le is buktál: a másik oldalt lesajnálni, hogy milyen buta: na ez igazán liberális tempó - ezt csak ti tudjátok. Utána már tényleg nem olvastam, mert olvastam már 10 másik blogon ugyanezeket a hülyeségeket.

tribon 2018.04.10. 21:50:41

@Nancsibacsi: Sajnálom, mert nem arról szólt, hogy (a választók közül) bárkit bántani szeretnék. Annak örülök, hogy annak ellenére, hogy nem értesz egyet, olvasol más véleményeket, és annak is, hogy vitatkozol. Szerintem ez fontos. De ha ennyire tájékozott vagy, akkor talán nem kellene mindenkit egy kalap alá venni. Hogy mi a liberális tempó, nem tudom, Fidesz-barát blogokon én eddig nem az alázatot, szerénységet és a központi üzenettől eltérő vélemény elfogadását láttam, de lehet, hogy nem jó helyeken jártam. Azért köszönöm, hogy megtiszteltél!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.10. 22:37:19

@Nancsibacsi: de ha egyszer tényleg buta, akkor most mit csináljunk? hazudjuk, hogy okos vagy, csak azért, hogy örülj?!

Sir Gombóc 2018.04.10. 23:24:12

@_B_: az a világért sem zavarjon, hogy az összes ellenzéki párt kijelentette, hogy:
1. a kerítést nem akarják lebontani;
2. az ellenőrizetlen bevándorlás problémájával foglalkozni kell.
De úgy látszik te is bevetted a fidesz mantráját erről.

#szájbergyerek# 2018.04.11. 10:04:14

@Brix:
Szóval szerinted invázióra készülnek és ennél csak rosszabb lesz.
Akkor az a legjobb ha szétosztják őket EU-ban, hogy ezt sokkal hatékonyabban meg tudják szervezni.

Nekem ebből nem úgy tűnik, hogy annyira távol akarnák tartani őket.

#szájbergyerek# 2018.04.11. 10:13:52

@Brendel Mátyás:
Annyira vártam már hogy egy ilyen idióta lehülyézzen.
Ok. Mindenki hülye fideszes csak te nem.
Lapozzunk.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.11. 13:48:40

@#szájbergyerek#: hát, bazdmeg, te a 4 elemiddel ne csodálkozz, hogy hülye vagy, és ezt meg is mondják neked.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.11. 13:49:44

@#szájbergyerek#: arra, hogy milyen hülye vagy, az is elég bizonyíték, hogy csak annyit tudtál rá válaszolni, hogy: "de nem". Te azt hiszed, hogy ezzel te érveltél, mert ilyen hülye vagy.
süti beállítások módosítása